lördag 18 april 2009

Mera cybercrop!

Jag har gjort lite mer alster till cc:n i dag! Tre stycken hann jag med!
Här är en Layout gjord i vintage-stil. Skojigt! Har inte gjort något i den stilen förut. Det blev ett foto från rosen-cafét som jag ändrade färgerna på i photashop-express. Swirlisarna har jag ritat dit själv och blommorna är sofies blomstansar. Spetsen kommer från mormor och bokstäverna är chipboard.

Nästa layout är gjord monokromatiskt, dvs det får bara vara färger ur en färgskala. Jag valde grått. Fotot är från Skidsemestern i Vemdalen januari 2006. Bokstävena är lackade med 3D-lack :D och vissa är insnurrade i snöre.

Det var allt för nu. Sofie kommer hit och scrappar med mig i morgon tror jag. Får se vad jag lyckas åstakomma.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar