söndag 19 april 2009

Ännu mera cybercrop!

Hej!
Nu är tredje och sista dagen av cc'n förbi. Har inte hunnit med så mycket i dag eftersom jag var tvungen att åka iväg till Gbg på möte, men två sidor har det ändå blivit.

Den första är en svart-vit LO. Det var skojigt att testa att bara använda svart och vitt. Inte det lättaste. Vill gärna lägga till något färgglatt, men det går ju inte när sidan är till en utmaning. Så här blev den iallafall:



Den andra LO'n är gjord efter en bingo-utmaning. Man skulle välja en rad, vågrätt eller lodrätt och använda de material som stod i raden. Jag valde rad 1 vågrät. Detta var jag tvungen att ha med:
  • Band
  • Blommor
  • En bokstav åt fel håll
  • Tre mönstrade papper

Så här blev det:


Nu är det färdigscrappat för idag och antagligen för en ganska lång tid framöver. Är annat som måste prioriteras. Som x-job, som lägerplanering, som jobbsökande. Städning av köksbordet får dock vänta tills i morgon för nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Sov gott mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar