söndag 22 mars 2009

Lite mer

Hej!

Jag kom visst in i ett litet scrapstim, så jag har gjort två nya sidor. Den första är från en fest förra lördagen och den andra från mammas trädgårdskalas i somras.


De små bokstäverna hittade jag på mässan. Jag har chalkat kanterna med distressdynan vintage photo. De stora bokstäverna är chipboard som jag har färgat med en silver-stämpeldyna.



Nästa LO är som sagt från rosenkafét i somras. Mina favvomyror får vara med! Denna gång lackade med 3D-lack! Najsligt! Bokstäverna är även dem "lackade" men först infärgade med grön stämpeldyna. De röda blommorna är ditstämlade med en Tingtura-stämel. Kanten är dodlad.

Det var allt för nu. Skriv gärna en kommentar!

/Johanna

1 kommentar:

  1. Superfint! Och du har tagit fotona så man kan se de snygga detaljerna! Hade Helena en sån jättesolros eller har du satt dit den?

    SvaraRadera