tisdag 4 november 2008

Tisdag..

Nu är det tisdag och jag sitter och funderar på vad jag ska göra i dag. Ska nog ta mig en sväng till Mima´s och se om det kommit in några nya prylar. Tänkte dessutom prova att lägga upp bilder här på bloggen. Får se hur det går. I går var jag och tränade för första gången på två veckor. Det gick faktiskt riktigt bra! Det var ett jätteskojigt spinningpass med min favoritinstruktör. Så himla bra musik! Det är så skönt att komma igång igen när man varit borta från träningen ett tag, men det blir ju lite uppförsbacke också.. man tappar ju endel.
Här är en liten ask jag gjorde för ett par veckorsedan. Har klätt den med paketpapper. Texten är stämplad med stämpelbokstäver.

Här är mina senaste fotosidor. Jag måste bli bättre på att fota takt uppifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar